Torsdag

Har bara tagit det lugnt idag. Städat o lite så. Skulle dricka vin & kolla film med en vän men "tydligen kan vi inte bara ge fan i att hålla på med varandra när vi ses" så det blev ändrade planer. Ja ännu e inte den sisa nöten född.... Drack lite vin själv sen gick jag en runda i byn o tog en cigg med en luffare jag hittade på åbygatan. Sen drog jag o 2 vänner till perstorp en sväng o köpte cigg o coola på statoil. Alltid trevligt o jag dog av flabb några gånger (:

Min kaffe kokare har lagt av /: Så jag o ricky försökte göra kaffe genom att hälla varmt vatten i en melitta påse så det rann ner i kannan. Mmm visst eller hur hela skiten gick ju sönder o det trilla tusen kaffe frö i kannan... Blää! Vi gav upp. Undras om den går att laga eller om man ska köpa en ny?

Nej nu ska jag nanna. Imorgon får man besök o det e fredag o jag gillar det♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0