Onsdag

Har vatt i skolan idag. Riktigt jobbigt... Fick en massa läxor blää! Gick ut o träffade en vän o röga en cigg o lilla joyen fick springa av sig (: Va på ica o köpte lite bullar o mjölk till kaffet imorgon. Sara kommer hit o käkar frulle innan vi gittar till skolan. På fredag e vi lediga så jag o en vän ska kolla film (: Kanske blir lite mys med? Vem vet ;D

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, röja undan här, diska o bleka tänderna en gång till. Får se om man pallar sig ut i kylan sen o ta en cigg med ricky. Det e ju ruskigt kallt! Hade fan på mig långkalsinger under mjukisarna innan + två tjocktröjor o skinjacka o vantar o tjocka strumpor o uggs o ändå frös jag ihjäl! Ska plugga lite oxå o rensa datan :]

Är riktigt ledsen oxå för jag glömde mitt bästaste sensation choklad på ica /: Röv oxå! Alltid ska det va något jag blir så jävla besviken...

Natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0