Min andra halva♥



Min bästa vän. Den enda som förstår mig alltid till 100%. Hon dömer inte mig, hon gör inga val åt mig, hon ger mig inga ultimatum, hon bara finns där i vått o torrt. Hon är den ryggen jag lutar mig mot och har den axlen jag gråter på. Det är sjukt, hur två personer kan förstå varandra som vi gör. Jag behöver inte säga något, hon förstår ändån. Jag behöver aldrig försvara mig inför henne om jag gjort ett misstag. Jag behöver aldrig skämmas för att jag gjort fel. Jag kan göra samma misstag om o om o om igen, hon står vid min sida varje gång. Hon får mig att känna mig hel som ingen annan gör. Vi har så många underbara minnen tsm, o det blir bara fler med åren. Vi kommer sitta tsm om 20 år på var sin solstol i miami o dricka paraplydrinkar o kolla in gangster negrar ;D




Jag älskar dig med hela mitt hjärta Kristin olesen, min andra halva♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0