Måndag

Nu ska jag gå o möta en vän sen ska vi dra o sola. Ska prova det solariumet man står upp i. Träffade sussie igår o hon sa det va skit bra MEN man blev ruskigt snurrig i huvudet. Så jag drar med mig min lilla vän dit OM jag kanske skulla svimma eller ngt hahahahaha.

Ska rymma upp lite här först sen träffa upp malin o hälsa på diva. Diva är joys syster som jag fått av hennes förra ägare. Han kunde inte ha henne längre så malin har henne på foder nu (: Ska se om hon o joy går ihop... Jag tvivlar på det. Även om dom är syskon så brukar inte två tikar fungera. Men vi får se (:


Diva till höger.

Kommentarer
Postat av: sara

awh, saknar divis .. min bebis, fortfarande min bebis.. vad som än händer. hehe ! Och taffy på bild också. awwww.. sakna !!

2010-02-11 @ 23:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0